Виховні заходи

Виступ екологічної агітбригади «Ноосфера»
на обласному фестивалі «Свіжий вітер»
Екологічна казка «Ліс – наш дім»
Мета: виховувати ціннісне ставлення особистості до природи,
розвивати екологічну свідомість та повагу до своєї місцевості;
Методичне забезпечення: костюми лісових тварин, декорації лісу – дерева, гриби, пеньки
Очікувані результати: оберігати навколишнє середовище, екологічна грамотність особистості
Сценарний хід виступу
Дівчина 1.
Доброго дня, вас вітає екологічна агітбригада із Березнівщини – «Неосфера». Прослухайте нашу казку – «Ліс – наш дім». Кругом тихо, аж тут вибігає схвильований зайчик.
Зайчик
Я – житель лісу, хочу вам розповісти історію про життя у нашому лісі. Раніше все було кругом зелене, запашне, чисте, але у наш ліс увірвалась людина ХХІ століття, яка хоче приватизувати мою домівку, вона вирішила побудувати мережу фабрик і ресторанів у лісі. З того часу я не сплю ночами, все уявляю на що перетворяться наші зелені легені. А в тім дивіться самі.
Людина ХХІ століття
Ліс я вправно поруйную,
І заводи побудую,
Газ і світло проведу,
І дорогу прокладу.
Буду гроші заробляти,
І у бізнес їх вкладати,
Ліс я весь приватизую,
І кущі я покорчую.
Так, так, так, мешканці лісу будуть не в захваті від моїх ідей, але для мене найголовніше це слава і прибутки.
Дівчина 2.
Як я хочу рано – вранці встати,
По дорозі босоніж піти,
І від страху очі не ховати,
Від екологічної біди.
Буду я природу шанувати,
З нею радість свою розділю,
На землі ніколи і ніхто,
Не любив, як я, як я її люблю.
Ми кличем вас у  світ чудової природи,
Де не буде горя, нещастя, проблем і бід,
Де багато, багато води,
Де ростуть ряснії сади
Де зможете ви це зберегти.
Дівчина 1.
Знищення лісів призведе до накопичення вуглекислого газу в атмосфері, це дасть поштовх парниковому ефекту, зникне органічний світ. Шановна пані, послухайте мене, я вас благаю не нищіть домівки сотні жителів, у них також є маленькі діти.
Лисичка
Уявіть таку картину,
Хтось украв вашу дитину,
Відібрав житло і дачу,
Документи у придачу,
Відібрали воду, стало все жахливе,
Ви тоді будете щасливі?
Людина ХХІ століття
Захотіла я прибутки наскладати,
І природі болю завдати,
Не задумалась я на 1 хвилину,
Як житиме моя дитина.
     Майбутнє далеке,
     Не будь до нас жорстоке,
     Не будь до нас жорстоке,
     Жорстоке не будь.
     Я буду виправлятись,
     Не буду будуватись,
     Здоровя берегтиму,
     Для кожної людини.
Лисичка
Подивись уважно і запам’ятай,
Це довкілля чарівне, людино,
Це Земля наша рідна, чудовий наш край,

Мила серцю – моя Україна!

Виступ на обласному фестивалі «Свіжий вітер» у номінації
«Екомода»
Ведуча:
   Доброго дня! Ми вас сьогодні ознайомимо із екологічними проблемами Березнівщини. Водночас продемонструємо наряди, носіння яких в майбутньому зменшила б кількість відходів. Отже, уявіть собі неповторну Надслучанську Швейцарію, де протікає річка Случ.

   Наша перша модель одягнула вбрання синього та чорного кольорів. Синій – означає ті чисті невеличкі райони річки, що ще не зазнали забруднення, а чорний – символ відходів, що наявні у водоймі. Замість сумочки у нашої моделі є відеречко із сметани. У м. Березне є підприємство «Бімол» по виготовленню молочних продуктів і саме люди часто викидають у природу пакети та відеречка. Зверніть увагу на рослинний світ Березнівського району, на одній нозі малюнок гарних квітів, на іншій зображені рослини, що опустили свої голівки та почорніли від радіації.

   У наступної учасниці на обличчі є марле – ватна пов’язка із терміном SOS, що означає небезпеку та просить допомоги. Внаслідок масового вирубування лісів на нашій території зменшується кількість кисню в атмосфері. На мою думку у майбутньому прийдеться носити ще і кисневі маски. Верхня частина вбрання складена із обгорток із ласощів, намисто із сірникових коробочок, ви всі знаєте, що у нашому районі є сірникова фабрика, яка викидає у повітря небезпечні речовини та сірку. Спідниця зроблена із туалетного паперу, який ми придбали на Моквинській паперовій фабриці. Дуже часто після весільних церемоній, окраси залу викидають на вулицю, ми їх використовуємо як аксесуари.
  
   Жінки полюбляють носити коміри із хутра деяких тварин, дуже часто браконьєри нелегально виловлюють їх ради грошей, ми вам демонструємо замінники хутра – поліетиленові комірчики для жінок. Шапочка виготовлена із фольги і є елементом жіночності, тому кожна з вас може бути схожою на Катю Осадчу.

   Також не погано виглядає і вбрання із пакетів, замість слів від Версачі та від Валентино, будемо говорити від Босс. Модно, стильно та комфортно. Таке вбрання стане атрибутом вечірок та модних показів.

Запам’ятайте – кожна жінка створює свій стиль, будьте неповторними, обирайте чисте довкілля та модне вбрання. З вами була команда із Березнівщини. Дякуємо за увагу!



"Земля -  наш спільний  дім"


Мета:  виховувати в учнів любов до природи, розвивати вміння бачити й відчувати її красу; формувати переконання в потребі берегти і примножувати природні  багатства своєї землі.

Обладнання: малюнки, кросворд, аркуші паперу

На дошці написано вислів:

«Природа – унікум, і як картина Рафаеля.
Знищити її легко, відновити неможливо».

Хід проведення

   І. Доброго дня! Сьогодні ми з вами проведемо змагання з природничих дисциплін на тему: «Земля – наш спільний дім». І конкурс почнемо із представлення команд та їх капітанів.
ІІ. Я вам пропоную прикмети, ви повинні пояснити їх значення.
1.Гарна роса. (добрий врожай)
2.Миготять зірки. (погіршиться погода)
3.Соловейко співає всю ніч. (на погожу днину)
4.Мухи в хаті мляві. (на негоду)
5.Горобці купаються в пилюці. (на дощ)
6.Райдуга з’являється на небі. (на дощ)
7.Багато снігу. (на добрий урожай)
8.Риба плаває біля поверхні і не ловиться. (на дощ)
ІІІ. Дуже часто ми називаємо рослини російськими назвами і дивуємось, коли хтось намагається нас виправити. Перекласти на українську мову:
Тьіква – гарбуз;
Рябина – горобина
Ива – верба
Свекла – буряк
Ландьіш – конвалія
Арбуз – кавун
Лук – цибуля
Василек – волошка
ІV. Доповнити прислів’я
1.Весняний день рік (годує)
2.Проспиш весною, заплачеш (зимою)
3.Влітку готуй сани, а зимою (воза)
4.Не проси літа довгого, а проси літа (теплого)
5.Зимою сонце світить, а не (гріє)
6.Що посієш, те й (пожнеш)
 V. Напишіть невеличке оповідання на тему: «Земля – наш спільний дім». Підготовка – 5 хвилин.
VІ.  Намалюйте емблему захисту довкілля і розкажіть чим ваша організація буде займатись.
VІІ. Задайте 3 запитання команді суперниці зв’язаних з природою.
VІІІ. Мій коник, демонстрація свого хобі.
Підсумок.

 Тема: «Найрозумніший географ»

Мета: перевірити вміння застосовувати знання з географії на практиці,  розвивати пам'ять та логічне мислення;
Тип проведення: гра
Обладнання: атласи, малюнки, картки, карта
Хід проведення
Вчитель:
Усім доброго дня! Сьогодні в рамках тижня географії ми проведемо виховний захід на тему: «Найрозумніший географ». Отже, вирушаємо в подорож!
І конкурс «Пошта»
Капітани команд виходять до атласів та класифікують об’єкти відповідних океанів. Хто перший і правильно виконає отримає для своєї команди 5 балів.
( Маріанський жолоб, Бермудські острови, Мадагаскар, Магелланова протока, Гудзонова затока, Гавайські острови).
ІІ конкурс «Хто швидше?»
Потрібно відповісти на 10 запитань, кожне питання по одному балу, хто швидше, той отримає більше балів.
1.Синонім до слова «мапа» (карта)
2.Модель Землі (глобус)
3.Скільки океанів має Земля? (4)
4.Прилад для визначення сторін горизонту (компас)
5.Червона планета Сонячної системи (Марс)
6.Синонім до слова «мандрівник» (турист)
7.Хто відкрив Америку? (Колумб)
8.Найменший океан (Пн. Льодовитий)
9.Батьківщина коали (Австралія)
10.Рослинність (флора)
ІІІ конкурс «Шифрувальник»
АБВ       ГД       ЕЄЖ      ЗИІ        ЇЙК      ЛМН     ОПР     СТУ   ФХЦ    ЧШЩ
  1             2            3           4             5            6            7           8         9           0                          

ЬЮЯ
10
    О 3 7 1 7 6 1 5 6 4 2 1 -  ЧЕРВОНА КНИГА (2 бали)
ІY конкурс «Точка зору»
Протягом 1 хвилини вам необхідно продумати захист на тему: «Важливість географії як предмету в школі». Максимальна кількість – 5 балів.
Y конкурс « Художники» - 5 балів
Намалюйте місто вашої мрії, поясніть причину свого вибору.
YІ конкурс «Так чи ні?»(Кожна правильна відповідь – 1 бал)
Для І команди
1.На честь Гудзона названа річка в Пн. Америці – так
2.Протока між Чорним та Азовським морем  - Керченська – так
3.На Землі 5 материків – ні
4.Міфологічний бог океану – Посейдон – так
5.Найтепліша течія – Перуанська – ні
6.Земля має вигляд круга – ні
7.Проміле  - це 1 г солі на 1 літр води – так
8.Нульовий  меридіан – екватор – ні
9.Джеймс Кук був родом з Англії – так
10.Перший глобус створив Мартін Бехгайм – так
Для ІІ – команди
1.Торговий шлях до Китаю – Великий шовковий шлях – так
2.Дрейк був піратом – так
3.Американці подарували Україні станцію в Антарктиді – ні
4. Найбільше землетрусів у Японії – так
5.Атлантичний – наймолодший океан – так
6.Магеллан другим здійснив І навколосвітню подорож – ні
7.У сонячній системі 8 планет – ні
8.У Землі три полюси – ні
9.Екватор – найдовша паралель Землі – так
10.Голуб – символ миру – так
YІІ конкурс – «Муза»
Складіть 4 римовані рядки на тему: «Природа». Максимальна кількість – 4 бали.
YІІІ конкурс – «Координати»
Вам необхідно знайти по атласу 3 країни за даними координатами.
Для І команди
40ºпн.ш.  10ºсх.д. -
15ºпд.ш.   50ºсх.д.-
15ºпд.ш    50º зх.д. -
Для ІІ команди
40ºпн.ш.   100ºзх.д. –
20ºпд.ш.    15ºзх.д. –
5º пн.ш.      70ºсх.д. -
Португалія, Бразилія, Мадагаскар, США, ПАР, Колумбія).
Вчитель:
А тепер журі підраховують бали. Визначення переможців.

Тема: «Царство фауни»

Мета: - визначити рівень знань учнів з теми: «Фауна»;
- скласти план збереження рідкісних тварин;
Тип проведення: слабка ланка
Обладнання: малюнки, картки із завданнями, підручники
Очікувані результати: зрозуміти роль фауни і флори у природі
Хід проведення
Вчитель.
Доброго дня!
Сьогодні ми з вами пограємо в гру слабка ланка «Царство фауни».
Клас ділиться на 2 команди. Перша називається «Флора», а інша – «Фауна».
Перший конкурс: я вам пропоную 6 запитань, кожна правильна відповідь – 1 бал.
1.Літом сірий, зимою – білий ( заєць)
2.Вовк хижак, а хто його жертва? ( заєць)
3.Господар тайги ( ведмідь )
4.Звір з двома хвостами ( слон )
5.Тварина, представник Австралії ( кенгуру )
6.Назвіть два види слонів ( індійський, африканський ).
Другий конкурс: «Оратор» ( вам дається час – 1 хвилина, щоб пригадати інформацію про тварин рекордсменів ( 5 балів ).
Третій конкурс: знайдіть пару до даних висловів:
Яблуко від яблуні
Хвалить своє гніздо
Слово не горобець
Не далеко падає
Всякий птах
Вилетить, не впіймаєш
Четвертий: складіть план збереження рідкісних рослин і тварин. Максимальна кількість – 5 балів.
Пятий: Намалюйте тварину майбутнього, поясніть свою точку зору ( 5 балів
Шостий конкурс: дайте характеристику віршу ( 5 балів ).
Хвилі піднімаються вище,
Звуки переходять в галоп,
Якщо ти мене не почуєш,
Значить почнеться потоп.
Нехай всі люди, птахи, звірі
До купи зійдуться знов,
Щоб у Вселеній відкрились двері
В любов.
Еколог, зупинись на хвилину,
Ти над гамором піднімись,
Поки не пізно, ти зроби зупинку,
І екологією займись.
Її ми вчити повинні,
Щоб захищати рослин і тварин,
У природи сьогодні іменини,
Ти помічник для неї № 1.
І твоя і моя
Є дружньою сім’я,
І лисичка, і жучок,
Жаба і павучок.
Спасати, спасати!
Які можуть бути зупинки?
Я буду щасливий тоді,
Коли будуть жити тваринки.
Коти, горобці, крокодили,
Слони, ластівки, горили,
Овечки, бегемоти, собаки,
Корови, стрижі, макаки.
Фауна різноманітна,
Вона красива і тендітна.
Сьомий конкурс: добавте рими до даних віршів.
-         Айсберги в Антарктиді,
Там живуть пінгвіни
 ?
 ?
Десь на білому світі,
Там де завжди мороз
 ?
 ?
Тварини усім нам потрібні,
Без тварин немає життя
 ?
 ?
У Африці гарячій
Живе цікава тварина
 ?
 ?
5 балів.
Восьмий конкурс: «Дуель». Капітани команд задають далі одне одному по 3 питання, які повязані з Царством тварин, при цьому знаючи на них відповіді ( 3 бали).
Журі підбиває результати. Оголошення переможців.
.







Немає коментарів:

Дописати коментар